قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400-راهبرد معاصر
قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400 مشخص شد و قیمت محصولات مدیران خودرو در سال جدید تغییر چشم گیری نداشته است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 22
کد خبر: ۸۱۵۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت مدیران خودرو قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400 را اعلام کرد و رکود بازار خودرو در این شرکت هم تاثیر گذار بوده است و قیمت خودرو های مدیران خودرو تغییر محسوسی را تجربه نکرده است.مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی خودرو های خود را نیز اعلام کرد و شرایط فروش مدیران خودرو به همراه قیمت محصولات مدیران خودرو را در این خبر میخوانید.

 

علاوه بر شرایط اقساطی خرید خودرو از شرکت مدیران خودرو، این شرکت در اقدامی طرح جالبی را برای فروش اقساطی خوردوهای خویش در نظر گفته است. مدیران خودرو برای راه اندازی کسب و کار تاکسی آنلاین اینترنتی و فروش بیشتر خوروهای خود دست به اقدام به فروش خوردوهای خود به صورت اقساطی با شرایط کار در تاکسی آنلاین از 3 ساعت تا به صورت تمام وقت نموده است. در این طرح خریدار موظف به پرداخت فقط 30 درصد مبلغ خودرو است.


قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو براساس مشاهدات میدانی و استعلام از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو به دست آمد. قیمت مدیران خودرو در زیر قابل مشاهده است. در این روز‌هایی که خودرو سازان داخلی هر سه ماه به قیمت خودرو‌هایش را می‌افزایند، خودرو‌های چینی نیز گوی سبقت را ربوده است.

 

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز

شرکت مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به پرسنل شاغل و بازنشسته شرکت های طرف قرارداد، شرایط متنوع و استثنایی فروش را برای این عزیزان در نظر گرفته است. در صورتی که نام سازمان یا شرکت شما جزء طرف های قرارداد با شرکت مدیران خودرو می باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی های منتخب مدیران خودرو در سراسر کشور نسبت به ثبت نام خودرو با شرایط ویژه اقدام فرمایید.قیمت خودروهای مدیران خودرو امروز را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400

قیمت روز خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه 2 فروردین 1400

 

 

 

فروش اینترنتی مدیران خودرو 

برای ثبت نام در فروش اینترنتی محصولات مدیران خودرو میتوانید به سایت https://ebuy.mvmco.ir/ مراجعه کنید.

 

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروی نو

شرکت مدیران خودرودر راستای سیاست‌های مشتری مدارانه‌ی خود با مشارکت شرکت ایرانیان خودرو به ‌عنوان مجری طرح جایگزینی و خریدوفروش خودروهای کارکرده با خودروهای نو، فعالیت خود را در این خصوص در سطح کشور آغاز نموده است.

در این طرح کلیه دارندگان خودروهای مدیران خودرو که سال ساخت خودروهای آنها از سال ۱۳۹۱ به بعد می‌باشد، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت ایرانیان خودرو به آدرس اینترنتیIRANIANKHODRO.COM و یا شبکه نمایندگان منتخب شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور نسبت به ثبت درخواست جایگزینی خودروی خود اقدام کنند.

پس از ثبت‌نام در سایت شرکت ایرانیان خودرویا مراجعه به شبکه نمایندگان منتخب، خودروی شما توسط یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو خریداری و فرآیند ثبت‌نام خودرو نو (جایگزین) برای علاقه‌مندان تکمیل می‌گردد.

قیمت خودروهای مدیران خودرو

معرفی مدیران خودرو 

شرکت

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

 

کارخانه

محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از 4500 نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

 

مدیریت

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

 

فروش

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در کسب و کار است را دنبال می کند.

مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

قیمت محصولات مدیران خودرو

چشم انداز

ما باور داریم برای کسب رضایت مشتری، محصولاتی متنوع و با کیفیت و خدماتی درخور شان و منزلت مصرف کنندگان با اتکا بر دانش محوری، فرآیند گرایی، بهبود مستمر ارائه نمائیم. لذا جهت نیل به این اهداف استاندارد های بین المللی ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010 (نظرسنجی از مشتریان) ISO10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) را به عنوان الگو انتخاب نموده که کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرای آنها می دانند.

 

همچنین این شرکت در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در زمینه حفظ محیط زیست، با ارتقا کیفیت محصولات خود در تابستان سال ۱۳۹۲ استاندارد آلایندگی EU IV را کسب نموده است.

ما برآنیم با تدوین استاندارد های داخلی جهت نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و نظارت مستقیم بر فعالیت های ایشان سطح کیفی ارائه خدمات را بالا برده و از توان بالقوه ایشان جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان استفاده نمائیم.

شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده